آمازون شرکت‌های بزرگ حمل و نقل را هدف قرار می‌دهد
ارتباط با ما دربارۀ ما پیوندها نسخه موبايل RSS آرشيو \
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷
کد خبر: 145042 تاریخ انتشار:۲۴ بهمن ۱۳۹۶؛ ساعت ۷:۱۰ تعداد بازدید:2 بازدید

آمازون شرکت‌های بزرگ حمل و نقل را هدف قرار می‌دهد

به گزارش گلوگاه ما ،


شرکت آمازون در حال ساخت سرویس حمل و نقل کامل برای کسب و کارهای خود است که می تواند رقیبی برای UPS و FedEx باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت آمازون در حال ساخت سرویس مناسبی برای تحویل کامل کسب و کارهایی است که توانایی رقابت با شرکت‌های حمل و نقل UPS و FedEx را دارد. این شرکت قصد دارد در هفته های آتی سرویس “حمل و نقل با آمازون” را در شهر لس آنجلس را‌اندازی کند.

 طبق گزارش وال استریت ژورنال، شرکت رانندگان آمازون محصولات خریداری شده را از دفتر و شرکت به مشتریان تحویل خواهد داد. البته ارسال محموله‌های خریداری شده به مکان زندگی مشتریان نیز بستگی دارد؛ ممکن است در مناطق خاص آمازون سفارش ها را از طریق بازار و یا راه های دیگر تحویل مشتریان خود  دهد.

در حال حاضر شرکت آمازون در حمل و نقل به طور متوسط در طول سال ۲۱ میلیارد دلار هزینه می کند؛ به طوری که با ارائه راهکار جدید، قیمت محصولاتی که در خانه تحویل مشتری داده می شود افزایش پیدا می کند.

با این تفاسیر خدمات جدید آمازون رقیبی برای دو شرکت UPS و FedEx خواهد بود و هر دو شرکت را تحت تاثیر قرار خواهد داد. البته FedEx از کسب و کار آمازون نگران نیست و اعتقاد دارد سال ها طول می کشد تا شبکه حمل و نقل جهانی بتواند به رقیب سرسختی برایش تبدیل شود.

البته نباید فراموش کرد که شرکت Waldenbooks که در سال ۱۹۳۳ تاسیس شده بود بعد از ۸۷ سال فعالیت به عنوان محبوب‌ترین کتابفروشی، با حضور آمازون تعطیل شد.

انتهای پیام/

آمازون UPS و FedEx را هدف قرار می‌دهد



منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک منبع



گلوگاه ما: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



نظرتان را بنویسید