حذف آبونمان از تلفن ثابت به نفع مردم نیست
ارتباط با ما دربارۀ ما پیوندها نسخه موبايل RSS آرشيو \
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷
کد خبر: 147178 تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۷؛ ساعت ۱۲:۲۳ تعداد بازدید:0 بازدید

حذف آبونمان از تلفن ثابت به نفع مردم نیست

به گزارش گلوگاه ما ،


مدیرعامل شرکت مخابرات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجید صدری گفت: از آنجا که بخشی از هزینه‌های شرکت مخابرات از آبونمان تامین می‌شود، نمی‌توان خدمات این حوزه را بدون دریافت آبونمان گسترش داد.

سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتقاد از حذف آبونمان تلفن ثابت، اظهار کرد: حذف آبونمان به نفع مردم نیست و وقتی که مردم پولی را برای آبونمان پرداخت می‌کردند، در قبال آن خدمتی را از شرکت مخابرات دریافت می‌کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: آبونمانی که در تلفن‌های ثابت درج می‌شد بخشی از هزینه‌های جاری شرکت مخابرات را تامین می‌کرد و در حال حاضر تامین هزینه نگهداری تلفن ثابت و توسعه جدید شرکت مخابرات با حذف آبونمان به مشکل بر می‌خورد.

مدیر عامل شرکت مخابرات اضافه کرد: حذف آبونمان مصوبه خوبی نبود و جالب است بدانید از مسئولان شرکت مخابرات برای بررسی این طرح هیچ دعوتی به عمل نیامد و به ما اجازه ارائه مستندات و بیان دلایل مخالفتمان داده نشد.

صدری تاکید کرد: در حال حاضر ما اعتراض خود را درباره حذف آبونمان، به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و همچنین به دیوان عدالت اداری اعلام کرده‌ایم.

لازم به ذکر است که پیش از این هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با شکایت دیوان محاسبات کشور، دریافت آبونمان از مشترکان تلفن‌های ثابت را غیرقانونی اعلام کرده و دریافت آن را باطل برشمرده بود.


بیشتر بخوانید: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در خصوص پیشنهاد شرکت مخابرات برای جبران ضرر ناشی از حذف آبونمان: موضوع تغییر تعرفه مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اعتراض به حذف آبونمان تلفن ثابت + فیلم


انتهای پیام/



منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک منبع



گلوگاه ما: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



به اشتراک بگذارید :

نظرتان را بنویسید